torstai 16. toukokuuta 2013

Tästä se alkaa

Heipähei! Kuka minä olen? No minä olen 33 vuotias kahden lapsen äiti. Asun kerrostalossa ja kykenen tappamaan kaktuksetkin kuivuuteen. Koulun käsitöissä olin se, joka ei saanut käyttää niitä uudempia ompelukoneita, koska kaikki mihin koskin hajosi. Pitäisi jostain kaivaa se villapaita mikä oli pakko koulussa tehdä. Siitä saisi hyvät naurut :) Olin itsestäni ihan hirveän ylpeä kun ihan itse sain sen tehtyä. Hihoissa taisi kyllä olla melkein kymmenen senttin pituusero, mutta mitäpä siitä.

Kevät tuli ja sen mukana innostuin ihan uusista asioista. Taimet kasvoivat/kasvavat ikkunalaudalla ja kun alkoi näyttää siltä että eihän ne mihinkään parvekkeelle mahdu niin lähdin mukaan myös kaupunkiviljely toimintaan. Samaan aikaan iski myös kova innostus käsitöihin. Tein elämäni ensimmäisen kirjoneuleen (näyttää hyvältä!!!) ja heti kun saan kameran toimimaan niin niitä tumppuja varmasti myös teille esittelen.

Asiat voisi siis ehkä kiteyttää niin että minulla ei ole mitään käsitystä mitä olen tekemässä, mutta tervetuloa mukaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti